Verslag 4 22-03-20 / 09-04-20 - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Youri Mullem - WaarBenJij.nu Verslag 4 22-03-20 / 09-04-20 - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Youri Mullem - WaarBenJij.nu

Verslag 4 22-03-20 / 09-04-20

Blijf op de hoogte en volg Youri

09 April 2020 | Spanje, Málaga

Dit verslag wordt een redelijk korte, dankzij de quarantaine maak ik niet zoveel meer mee. Ik zit hele dagen alleen maar binnen en ik ga naar buiten om boodschappen te doen en vuilnis op te halen. De laatste tijd maak ik hier gebruik van om een klein beetje te wandelen, ik loop expres een beetje om zodat ik wat langer buiten kan blijven. Elke dag om 8 uur wordt er geklapt door de hele buurt, hierbij wordt er ook muziek afgedraaid door mijn buren aan de overkant.

Mijn slaapritme is helemaal door de war, ik ga rond 1 of 2 uur s'nachts slapen en ik sta rond 11 of 12 uur op (dit is ook omdat ik dan langer kan praten met mijn Canadese vriend die in een andere tijdzone zit). Verder gaat het wel goed.

School is op dit moment een beetje een warboel voor mij. Ik krijg niks te horen van de docenten en mijn medestudenten, de vakken die ik volg hebben de laatste tijd ook geen huiswerk meer. Ik heb geen idee hoe ik mijn studiepunten op dit moment moet behalen, ook gaat de universiteit officieel niet meer open totdat ik weg ben. Om deze reden zit ik na te denken om de alternatieve opdrachten uit de onderwijskoffer te maken. Dan heb ik tenminste wat te doen en weet ik wat ik kan verwachten en waar ik aan toe ben. Is dit een goed idee?/ Een mogelijkheid (terwijl ik nog in het buitenland ben)?

  • 10 April 2020 - 08:42

    Kees-Jan:

    Ik kan me voorstellen dat het nu echt saai aan het worden is. Is er nog geen sprake van verlichting? Houd vol, je hebt het al goed gedaan tot nu.
    Goed idee om al je opdrachten nu te gaan doen, dan is dat in ieder geval klaar. Neem contact met me op om concrete afspraken te maken.
    Fijne Paasdagen!
    Kees-Jan

  • 10 April 2020 - 15:17

    Anne:

    Wat je zegt Kees-Jan, echt pittig voor je Youri! Hopelijk gaat het snel beter in Spanje, de berichten zijn momenteel licht optimistisch. Succes, Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Youri

Onderwijskoffer HAN opdracht 2. Bezigheden en ervaringen in Malaga (Spanje)

Actief sinds 01 Feb. 2020
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 175

Voorgaande reizen:

01 Februari 2020 - 31 December 2020

Malaga

Landen bezocht: