Verslag 6 22-04-20 / 09-05-20 - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Youri Mullem - WaarBenJij.nu Verslag 6 22-04-20 / 09-05-20 - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Youri Mullem - WaarBenJij.nu

Verslag 6 22-04-20 / 09-05-20

Door: Youri van Mullem

Blijf op de hoogte en volg Youri

09 Mei 2020 | Spanje, Málaga

Het is weer twee weken geleden dat ik een reisverslag heb geschreven. Mijn ukulele is vorige week binnen gekomen en heb ik al heel erg veel plezier mee gehad. Ook was mijn nieuwe bankpas eindelijk binnen gekomen (de oude was bijna verlopen). Dit was wel redelijk spannend omdat er een kans bestond dat ik geen geld meer kon pinnen. Gelukkig is het nooit zover gekomen.

De quarantaine is nog steeds bezig maar wel gedeeltelijk opgeheven sinds afgelopen zondag. Ik mag nu s' ochtends van 6 tot 10 naar buiten en s' avonds van 8 tot 11, dit is vooral om te sporten en te wandelen, alles zit nog dicht. Alle tijd daartussen is voor kinderen en ouderen om naar buiten te gaan. Tijdens deze tijden probeer ik weer een beetje in contact te komen met vrienden die ik hier heb gemaakt (wel ben ik natuurlijk voorzichtig). Ik moet hierbij zeggen dat het ontzettend fijn is om weer iemand anders in het echt te spreken buiten mijn kamergenoot om.

Omdat ik nu meer naar buiten ga is mijn concentratie weer wat beter geworden en ben ik weer begonnen aan schoolwerk.

Verder heb ik niet zoveel te vertellen omdat ik vrij weinig mee maak, in de komende tijd zal ik hopelijk meer meemaken.

  • 10 Mei 2020 - 16:01

    Kees-Jan:

    Gelukkig maar dat je steeds meer ruimte krijgt en daardoor energie! Je hebt nog tijid genoeg om het land te leren kennen en om je opdrachten e.d. af te ronden: maak gebruik van je tijd en de mogelijkheden maar blijf gezond!
    Mooie week! Kees-Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Youri

Onderwijskoffer HAN opdracht 2. Bezigheden en ervaringen in Malaga (Spanje)

Actief sinds 01 Feb. 2020
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 174

Voorgaande reizen:

01 Februari 2020 - 31 December 2020

Malaga

Landen bezocht: