Verslag 5 09-04-20 / 22-04-20 - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Youri Mullem - WaarBenJij.nu Verslag 5 09-04-20 / 22-04-20 - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Youri Mullem - WaarBenJij.nu

Verslag 5 09-04-20 / 22-04-20

Blijf op de hoogte en volg Youri

22 April 2020 | Spanje, Málaga

Dit is nu mijn vijfde reisverslag. De laatste twee weken heb ik net zo doorgebracht als de twee weken daarvoor. Ik heb binnen gezeten, wel probeerde ik steeds meer naar buiten te gaan door bijvoorbeeld minder vuilnis per keer weg te brengen.

Ook heb ik eindelijk een briefpakket binnen gekregen die mijn moeder had opgestuurd, wel moet ik het ophalen bij het postkantoor. Ik heb daarom meteen iets extra's besteld omdat ik dat waarschijnlijk ook bij het postkantoor moet ophalen. Ik heb een ukelele besteld om mee te spelen, in Nederland heb ik een aantal jaar gitaar gespeeld dus ik wilde iets vergelijkbaars hebben dat ik weer mee terug kon nemen naar Nederland en wat ik in het algemeen makkelijk kan meenemen. Daarnaast had ik het vooral besteld zodat ik in de quarantaine wat meer afwisseling heb in de dingen die ik kan doen.

Wel is de quarantaine bijna voorbij. De Spaanse overheid heeft besloten om de quarantaine op 26 april te eindigen. We gaan dan als het goed is over naar hoe het in Nederland is (meeste dingen blijven gesloten maar je mag je wel vrij bewegen zolang je afstand houd). Ik verheug me hier heel erg op en daarom hoop ik ook dat de quarantaine straks niet nog verder wordt verlengt op het laatste moment. Ik wil ontzettend graag kunnen wandelen en naar het strand of het bos gaan. Ook kan ik dan weer wat meer dingen met vrienden gaan doen. Wel verwacht ik dat ik alsnog veel thuis zal zitten omdat de universiteit niet meer open gaat tot mijn vertrek. Het rondreizen wat ik wil doen zal ik denk ik ook niet meteen kunnen doen, ik hoop dat ik de mogelijkheid heb om dat in eind Mei en de hele maand Juni te doen.

Schoolwerk ben ik op het moment niet zo mee bezig. Elke dag wil ik wel wat gaan doen en soms lukt dat ook maar het echte werk gaat denk ik pas gebeuren als ik weer naar buiten kan. Op het moment heb ik namelijk weinig energie en de dagen lijken allemaal op elkaar. Ik heb vooral moeite om een langere tijd te concentreren op het moment (het schrijven van dit verslag duurt al twee keer zolang dan normaal gesproken).

Ik ben denk ik een beetje gaar van het alleen maar binnen zitten. Ik hoop dat de ukelele en het straks meer naar buiten gaan me iets meer energie en betere concentratie zal geven.

  • 23 April 2020 - 07:51

    Kees-Jan:

    Hoi,
    Ik kan het me voorstellen dat je er gaar van wordt en dat concentreren moeilijk wordt. Dat hebben meer mensen momenteel... Ik speel ook Ukelele en het leuke daarvan is dat het makkelijk is! Heel anders dan gitaar: het is makkelijker om akkoorden te spelen met maar 1 of 2 vingers op de snaren. Op youtube staan leuke liedjes die je binnen 10 minuten kunt spelen. En inderdaad:de Ukelele kan je mee naar NL nemen en sowieso kan je die altijd overal mee naar toe nemen! Kortom: goede keuze! :-)
    Sterkte de komende tijd en tot de volgende blog.
    Kees-Jan

  • 23 April 2020 - 11:28

    Anne:

    Ha Youri,
    Ik was al van plan je even te mailen om te horen hoe het is. Goed nieuws dat er mogelijk snel een einde komt aan je isolement! Het is ongelofelijk knap hoe je dat tot nu toe volhoudt. Kan me goed voorstellen dat de energie om iets productiefs te doen steeds minder wordt. Zo werkt dat nu eenmaal als je lang stilzit.
    Hier bereiden we ons voor op een vakantie in huis en een digitale Koningsdag met hopelijk wel oranje tompoucen van de HEMA.
    Sterkte weer! Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Youri

Onderwijskoffer HAN opdracht 2. Bezigheden en ervaringen in Malaga (Spanje)

Actief sinds 01 Feb. 2020
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 173

Voorgaande reizen:

01 Februari 2020 - 31 December 2020

Malaga

Landen bezocht: